Nőicégek.hu - Nők az üzleti életben
A Nőicégek.hu szakmai honlapot azért hoztuk létre a Nőtárs Alapítványnál, hogy Európából és Amerikából összegyűjtsük és közzé tegyük azokról a női cégekről készült anyagokat, akik követendő példákkal, új ötletekkel bátorítják és segítik a magyar nőket vállalkozásaik fejlesztésében vagy elindításában.
Kérdésed, észrevételed, javaslatod esetén várjuk leveled a hello[kukac]notars.hu email címen, vagy a honlap alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2012. augusztus 22.

Pályázati kiírás kézműves alkotók részére a 14. Budapesti Karácsonyi Vásáron való részvételre

A BTDM Nonprofit Kft. nyílt pályázatot hirdet a 2012. november 16. – december 24. között tartandó 14. Budapesti Karácsonyi Vásáron való részvételre kézművesek, népművészek, iparművészek, innovatív kézműves alkotók és kézműves élelmiszert készítők részére.

Kiíró szervezet: BTDM Nonprofit Kft.

A pályázat célja: megjelenési lehetőséget kínálni olyan alkotók számára, akik úgy érzik, sajátkészítésű minőségi, kreatív termékeikkel hozzájárulnak a nagy múltú Vörösmarty téri karácsonyi vásár idei sikeréhez.

A jelentkezés alapfeltétele, hogy a portéka Magyarországon készüljön, karácsonyi ünnepkörhöz kötődő, vagy attól eltérő, de ahhoz méltó minőségi kézműves áru legyen. Pályázatot benyújthatnak természetes személyek, jogi személyek, jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok, vagy egyéni cégek. Csak olyanok jelentkezését várjuk, akik minimum 1 hetes vásári tapasztalattal rendelkeznek, valamint árukészletük elegendő ahhoz, hogy standjukat a vásár teljes időtartama alatt megfelelő mennyiségű és minőségű áruval lássák el.

Jelentkezni csak elektronikus úton lehet, egy hiánytalanul összeállított pályázati csomaggal, mely az alábbi kötelező elemekből áll:
  • Pontosan kitöltött jelentkezési adatlap letölthető innen illetve az alábbi linket követve. (http://budapestinfo.hu/14-budapesti-karacsonyi-vasar-kezmuves-jelentkezesi-lap.html)
  • Rövid szakmai önéletrajz (maximum 1 gépelt oldal)
  • Fényképek (a fotók felbontása minimum 800x600 pixel, maximum 1920x1440 pixel legyen)
  • 10 db tárgyfotó (az alkotásokról lehet csoport- és egyéni fényképet is készíteni; preferált az 5 db egyéni és 5 db csoportfotó)
  • 3 db műhelyfotó
  • 3 db látványfotó a standról
Kizárólag a fenti elemekből álló pályázati csomagot áll módunkban befogadni. Hiánypótlásra nincs lehetőség. A fényképek beküldése nem kiváltható honlap ill. blog oldal linkjének megadásával. Az így beküldött anyagokat kizárjuk a bírálatból.

A pályázati csomagot kérjük megküldeni legkésőbb 2012. augusztus 21-én 24.00 óráig -MEGHOSSZABBÍTVA: új beküldési határidő legkésőbb 2012. augusztus 27-én 08.00 óráig - e-mailen a vasar@fesztivalvaros.hu címre. A képeket jpg, jpeg, vagy pdf formában, a szakmai önéletrajzot Word formátumban kérjük beküldeni.

Jelentkezni lehet: 8nm-es, 4nm-es, illetve párban 2nm-es standra. Amennyiben csak 2 nm-t szeretne bérelni, úgy kérjük, a jelentkezési lap 3. pontjában jelezze, hogy kivel osztaná meg a standot.

Figyelem! A tavalyihoz hasonló Pályakezdő kézműveseknek szóló felhívást szeptemberben tesszük közzé honlapunkon. (http://budapestinfo.hu/szakmai-oldalak1.html)

A vásár adatai
  • Helyszín: Vörösmarty tér, Budapest
  • Időpont: 2012. november 16 – december 24.
  • Nyitva tartás: mindennap 10.00 – 20.00
  • Jellege: ingyenes szabadtéri program
  • Közönség: közel 600.000 látogató, melynek több mint fele külföldi
  • Standok: kézműves, népművész, iparművész és innovatív kézzel készített alkotások vására gasztronómiai pavilonokkal, játszóházzal és további attrakciókkal
  • Elhelyezkedés: összesen kb. 60 faház (1 faház 8nm, 1 stand 4nm)
  • A vásárhoz kapcsolódó helyszínrajzot innen töltheti le.
  • Standok ára: 
    •  I. kategória: bruttó 850.000 Ft (4nm)
    • II. kategória: bruttó 750.000 Ft (4nm)
    • Kisebb hely esetén a bérleti díj arányosan csökken.
A standok bérleti díja tartalmazza:
  • a 2011-es vásáron használt faházakat, melyek az észrevételek alapján javításokon estek át
  • nyitható és levehető ablakokat, melyek pultként üzemelnek
  • standonként (4nm) 1 db belső polcot
  • lakatpánttal zárható ajtó (lakatról a kiállítónak kell gondoskodnia)
  • standonként 2 db 150w-os reflektort
  • standonként 1 db 6A-es biztosítékkal ellátott dugaszoló aljzatot
  • a vásár széleskörű kommunikációját
  • a tér folyamatos takarítását
  • a vásár látogatóitól elzárt mosdókat
  • áramellátást
  • a vásár őrzését
Figyelem!
A térre való behajtási engedélyt a nyertes pályázónak kell igényelni a BKK internetes felületén.

A pályázat elbírálásának menete
A BTDM Nonprofit Kft. a Vásár főszervezőjeként ötfős szakmai zsűrit állít fel a beérkezett pályázatok elbírálására. A sikeres jelentkezők értesítésére szeptember 5-ig kerül sor.
Szerződéskötés várhatóan szeptember közepén lesz. A faházak beosztásáról a BTDM Nonprofit Kft. dönt.

Fizetési feltételek

A bérleti díj befizetése egy, illetve két részletben lehetséges. Amennyiben részletfizetést választja, a fizetési ütemezés a következő: az I. részletnek szeptember 20-ig, a II. részletnek október 20-ig kell beérkeznie a sikeres pályázók számára kiértesítésben megadott bankszámlaszámra. Amennyiben az egyösszegű befizetést vállalja, úgy a teljes bérleti díjnak október 5-ig be kell érkeznie a kiértesítésben megadott bankszámlaszámra. A fizetés átutalással történik, az átutalásról szóló bizonylatot a szerződéskötéshez kérjük, hozza magával. Ennek elmaradása esetén nem áll módunkban szerződést kötni.

Kérdéseit a következő e-mail címre várjuk: vasar@fesztivalvaros.hu

A jelentkezés határideje: 2012. augusztus 21. (24.00 óráig) - MEGHOSSZABBÍTVA!
Az új beküldési határidő: 2012. augusztus 27. (08.00 óráig)